Cel

Ukształtowanie niezbędnej wiedzy wymaganej przez klientów.


Czas trwania

60 min

Zakres

  • Definicja jakości
  • Zasady zarządzania jakością
  • Kontrola jakości, sterowanie jakością a zarządzanie jakością.
  • Koszty złej jakości (reklamacje, eskalacja, ciągłość dostaw, działania korekcyjne i korygujące, koszty i kary umowne, ocena klienta)

Forma szkolenia

Szkolenia prowadzone są w formie webinarium za pośrednictwem platformy Zoom. Niektóre webinaria będą częściowo rejestrowane (forma video), a dostęp do nich będzie możliwy poprzez naszą platformę.

Obok szkoleń otwartych wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom firm z pakietem szkoleń zamkniętych, których program oparty jest na wnikliwej analizie potrzeb danej firmy i ukierunkowany jest na jej pracowników. Niektóre szkolenia będą prowadzone w formie cyklu webinariów.

Profil uczestnika

Szkolenia zaprojektowane zostały dla kadry kierowniczej wyższego i średniego szczebla, pracowników działów jakości, a także pracowników operacyjnych oraz wszystkich zainteresowanych tematyką.

Certyfikaty

Po ukończeniu cyklu szkoleń uczestnik otrzyma rejestrowany certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu wprowadzającym do tematów z branży motoryzacyjnej, wydany przez QSense.


Terminy

CZWARTEK | 16.04.2020
GODZINA | 10:00

Formularz  zgłoszeniowy

Ilość osób

Oświadczam, że zapoznałem się i akceptuję Politykę prywatności

Ten formularz jest nieaktualny - szkolenie już się odbyło.