Cel
Ukształtowanie niezbędnej wiedzy wymaganej przez klientów.
Czas trwania
60 min
Zakres
- Definicja jakości
- Zasady zarządzania jakością
- Kontrola jakości, sterowanie jakością a zarządzanie jakością.
- Koszty złej jakości (reklamacje, eskalacja, ciągłość dostaw, działania korekcyjne i korygujące, koszty i kary umowne, ocena klienta)
Forma szkolenia
Szkolenia prowadzone są w formie webinarium za pośrednictwem platformy Zoom. Niektóre webinaria będą częściowo rejestrowane (forma video), a dostęp do nich będzie możliwy poprzez naszą platformę.
Obok szkoleń otwartych wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom firm z pakietem szkoleń zamkniętych, których program oparty jest na wnikliwej analizie potrzeb danej firmy i ukierunkowany jest na jej pracowników. Niektóre szkolenia będą prowadzone w formie cyklu webinariów.
Profil uczestnika
Szkolenia zaprojektowane zostały dla kadry kierowniczej wyższego i średniego szczebla, pracowników działów jakości, a także pracowników operacyjnych oraz wszystkich zainteresowanych tematyką.