Visual Management
Cel
Poznanie narzędzi i standardów visual managementu
Poprawienie wydajności pracy zespołu dzięki narzędziom visual management. Transparentność procesu
Czas trwania
4h
Zakres
- poznanie narzędzi visual management
- jak zaprojektować zarządzanie wizualne aby było czytelne dla wszystkich
- skuteczne zarządzanie organizacją stanowiska i procesem
- najlepsze praktyki i przykłady visual managementu
Forma szkolenia
Visual Management to szkolenie zamknięte, dedykowane załodze QSENSE. Forma szkolenia to połączenie webinarium i interaktywnych warsztatów na platformie Teams. Grupy szkoleniowe zostały utworzone tak, aby wymieniać doświadczenia z różnych projektów. Uczestnicy otrzymają też materiał szkoleniowy do pracy własnej.
Aby w pełni połączyć kompetencje miękkie z wiedzą o istocie jakości w branży automotive zachęcamy ze skorzystania z otwartych webinariów w zakładce Szkolenia twarde.
Profil uczestnika
Szkolenia zaprojektowane zostały dla liderów zespołu, managerów, ekspertów oraz koordynatorów projektu.
Asertywność w pracy i biznesie
Cel
Co to jest asertywność. Zakres usług QSense. Ustalenia z klientem – co wykracza poza standardowe ustalenia. Jak stawiać na swoim.
Czas trwania
4h
Zakres
- Zapoznanie grupy z podstawami zarządzania
- Sylwetka lidera idealnego
Forma szkolenia
Asertywność w Pracy i Biznesie to szkolenie zamknięte, dedykowane załodze QSENSE. Forma szkolenia to połączenie webinarium i interaktywnych warsztatów na platformie Teams. Grupy szkoleniowe zostały utworzone tak, aby wymieniać doświadczenia z różnych projektów. Uczestnicy otrzymają też materiał szkoleniowy do pracy własnej.
Aby w pełni połączyć kompetencje miękkie z wiedzą o istocie jakości w branży automotive zachęcamy ze skorzystania z otwartych webinariów w zakładce Szkolenia twarde.
Profil uczestnika
Szkolenia zaprojektowane zostały dla liderów zespołu, managerów, ekspertów oraz koordynatorów projektu.
Project management
Cel
Podstawy project managementu. Narzędzia do prowadzenia projektów (gant, planner, A3). Case study. Warsztaty – jakie projekty są obecnie w trakcie realizacji – czy można je udokumentować
Czas trwania
4h
Zakres
- Dlaczego Project management jest ważny
- Co to jest zespół projektowy
- Odpowiedzialność w project managemencie
- Uczestnicy projektów – kogo co interesuje?
- Sposób komunikowania postępów / roadblocków w projekcie
- Ryzyka związane z opóźnieniami
- Zaangażowanie załogi w projekt – przydział odpowiedzialności
Forma szkolenia
Szkolenia prowadzone są w formie webinarium za pośrednictwem platformy Zoom. Niektóre webinaria będą częściowo rejestrowane (forma video), a dostęp do nich będzie możliwy poprzez naszą platformę.
Obok szkoleń otwartych wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom firm z pakietem szkoleń zamkniętych, których program oparty jest na wnikliwej analizie potrzeb danej firmy i ukierunkowany jest na jej pracowników. Niektóre szkolenia będą prowadzone w formie cyklu webinariów.
Profil uczestnika
Szkolenia zaprojektowane zostały dla liderów zespołu, managerów, ekspertów oraz koordynatorów projektu.
Formularz zgłoszeniowy
Zarządzanie czasem
Cel
Optymalizacja zarządzania czasem. Zwiększenie efektywności i wydajności swojej i swojego zespołu.
Czas trwania
4h
Zakres
- Planowanie
- Realizacja
- Dlaczego plan jest istotny
- Standaryzacja
- Szkolenie z kalendarza Teams / Outlook
- Planowanie spotkań
Forma szkolenia
Zarządzanie Czasem to szkolenie zamknięte, dedykowane załodze QSENSE. Forma szkolenia to połączenie webinarium i interaktywnych warsztatów na platformie Teams. Grupy szkoleniowe zostały utworzone tak, aby wymieniać doświadczenia z różnych projektów. Uczestnicy otrzymają też materiał szkoleniowy do pracy własnej.
Aby w pełni połączyć kompetencje miękkie z wiedzą o istocie jakości w branży automotive zachęcamy ze skorzystania z otwartych webinariów w zakładce Szkolenia twarde.
Profil uczestnika
Szkolenia zaprojektowane zostały dla liderów zespołu, managerów, ekspertów oraz koordynatorów projektu.
Motywowanie zespołu
Cel
Poznanie potrzeb zespołu. Odpowiedni dobór narzędzi motywacyjnych.
Czas trwania
4h
Zakres
- Co to jest motywacja – definicja pojęcia
- Co motywuje mnie do pracy
- Co może motywować mój zespół
- Opracowanie wspólnego narzędzia do rozpoznawania motywatorów w zespole
Forma szkolenia
Motywowanie Zespołu to szkolenie zamknięte, dedykowane załodze QSENSE. Forma szkolenia to połączenie webinarium i interaktywnych warsztatów na platformie Teams. Grupy szkoleniowe zostały utworzone tak, aby wymieniać doświadczenia z różnych projektów. Uczestnicy otrzymają też materiał szkoleniowy do pracy własnej.
Aby w pełni połączyć kompetencje miękkie z wiedzą o istocie jakości w branży automotive zachęcamy ze skorzystania z otwartych webinariów w zakładce Szkolenia twarde.
Profil uczestnika
Szkolenia zaprojektowane zostały dla liderów zespołu, managerów, ekspertów oraz koordynatorów projektu.
Zarządzanie zespołem
Cel
- Zbudowanie kompetencji lidera
- Zapoznanie liderów i koordynatorów z podstawami zarządzania
- Dopasowanie stylu zarządzania do zespołu
Czas trwania
4h
Zakres
- 6 stylów zarządzania wg Daniela Golemana
- Test – jaki styl zarządzania uprawiam
- Budowa zaufania
- Kontrolowanie jako element zarządzania zespołem
- Konflikt w zespole – jak sobie z tym radzić
Forma szkolenia
Zarządzanie Zespołem to szkolenie zamknięte, dedykowane załodze QSENSE. Forma szkolenia to połączenie webinarium i interaktywnych warsztatów na platformie Teams. Grupy szkoleniowe zostały utworzone tak, aby wymieniać doświadczenia z różnych projektów. Uczestnicy otrzymają też materiał szkoleniowy do pracy własnej.
Aby w pełni połączyć kompetencje miękkie z wiedzą o istocie jakości w branży automotive zachęcamy ze skorzystania z otwartych webinariów w zakładce Szkolenia twarde.
Profil uczestnika
Szkolenia zaprojektowane zostały dla liderów zespołu, managerów, ekspertów oraz koordynatorów projektu.
Szkolenia twarde




Szkolenie
System zarządzania jakością i rola najwyższego kierownictwa w kreowaniu i utrzymaniu jakości


Szkolenie
Dodatkowe wytyczne dla auditorów w zakresie planowania i przeprowadzania auditów według ISO 19011


Szkolenie
PPAP jako jeden z ważniejszych procesów jakościowych w branży motoryzacyjnej


Szkolenie
Metodyka Global 8D - techniki poszukiwania przyczyn źródłowych i zarządzanie reklamacjami

Polecamy szkolenia wyłącznie sprawdzonych Partnerów szkoleniowych.
Grupa Doradztwa Kreatywnego Pronost Sp. z o.o