Szkolenie
Podejście procesowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem motoryzacyjnym
![](https://qsense.pl/wp-content/uploads/2022/06/Podejscie-procesowe-w-zarzadzaniu-przedsiebiorstwem-motoryzacyjnym-qsense-aktualnosci-min.jpg)
![](https://qsense.pl/wp-content/uploads/2022/06/Rola-swiadomosci-jakosciowej-w-przemysle-samochodowym-szkolenia-uai-1032x774-1.jpg)
Szkolenie
Rola świadomości jakościowej w przemyśle samochodowym
Szkolenie
Narzędzia do budowania i wzmacniania świadomości jakościowej
![](https://qsense.pl/wp-content/uploads/2022/06/Narzadzia-do-budowania-i-wzmacniania-swiadomosci-jakosciowej-header-uai-1032x774-1.jpg)
![](https://qsense.pl/wp-content/uploads/2022/06/System-zarzadzania-jakoscia-i-rola-najwyzszego-kierownictwa-w-kreowaniu-i-utrzymaniu-jakosci-header-uai-1032x774-1.jpg)
Szkolenie
System zarządzania jakością i rola najwyższego kierownictwa w kierowaniu i utrzymaniu jakości
Szkolenie
Przegląd zarządzania według IATF 16949
![](https://qsense.pl/wp-content/uploads/2022/06/Przeglad-zarzadzania-wedlug-IATF-16949-header-uai-1032x774-1.jpg)
![](https://qsense.pl/wp-content/uploads/2022/06/Dodatkowe-wytyczne-dla-auditorow-w-zakresie-planowania-i-przeprowadzania-auditow-wedlug-ISO-19011-header-uai-1032x774-1.jpg)
Szkolenie
Dodatkowe wytyczne dla auditorów w zakresie planowania i przeprowadzania auditów według ISO 19011
Szkolenie
Formel Q – specyficzne wymagania VW dla dostawców
![](https://qsense.pl/wp-content/uploads/2022/06/Formel-Q-specyficzne-wymagania-VW-dla-dostawcow-header-uai-1032x774-1.jpg)
![](https://qsense.pl/wp-content/uploads/2022/06/Trylogia-APQP-a-zarzadzanie-projektem-w-motoryzacji-header-uai-1032x774-1.jpg)
Szkolenie
Trylogia APQP a zarządzanie projektem w motoryzacji
Szkolenie
PPAP jako jeden z ważniejszych procesów jakościowych w branży motoryzacyjnej
![](https://qsense.pl/wp-content/uploads/2022/06/PPAP-jako-jeden-z-wazniejszych-procesow-jakosciowych-w-branzy-motoryzacyjnej-header-uai-1032x774-1.jpg)
![](https://qsense.pl/wp-content/uploads/2022/06/Metodyka-Global-8D-techniki-poszukiwania-przyczyn-zrodlowych-i-zarzadzanie-reklamacjami-header-uai-1032x774-1.jpg)
Szkolenie
Metodyka Global 8D – techniki poszukiwania przyczyn źródłowych i zarządzanie reklamacjami
Szkolenie
LPA – Audyty Warstwowe (Layered Process Audits) wg CQI-8
![](https://qsense.pl/wp-content/uploads/2022/06/LPA-Audyty-warstwowe-Layered-Process-Audits-wg-CQI-8-header-uai-1032x774-1.jpg)
Polecamy szkolenia wyłącznie sprawdzonych Partnerów szkoleniowych.
Grupa Doradztwa Kreatywnego Pronost Sp. z o.o