Szkolenie
Metodyka Global 8D – techniki poszukiwania przyczyn źródłowych i zarządzanie reklamacjami
Cel
Budowanie i wzmocnienie świadomości jakościowej w firmie produkcyjnej.
Czas Trwania
60 minut
Zakres
Forma szkolenia
Szkolenia prowadzone są w formie webinarium za pośrednictwem platformy Zoom. Niektóre webinaria będą częściowo rejestrowane (forma video), a dostęp do nich będzie możliwy poprzez naszą platformę.
Obok szkoleń otwartych wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom firm z pakietem szkoleń zamkniętych, których program oparty jest na wnikliwej analizie potrzeb danej firmy i ukierunkowany jest na jej pracowników. Niektóre szkolenia będą prowadzone w formie cyklu webinariów.
Profil Uczestnika
Szkolenia zaprojektowane zostały dla kadry kierowniczej wyższego i średniego szczebla, pracowników działów jakości, a także pracowników operacyjnych oraz wszystkich zainteresowanych tematyką.
Certyfikaty
Po ukończeniu cyklu szkoleń uczestnik otrzyma rejestrowany certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu wprowadzającym do tematów z branży motoryzacyjnej, wydany przez QSense.
Terminy
CZWARTEK | 18.06.2020
GODZINA | 10:00
Formularz zgłoszeniowy
Ten formularz jest nieaktualny – szkolenie już się odbyło.