Przejdź do treści

Szkolenie


Metodyka Global 8D – techniki poszukiwania przyczyn źródłowych i zarządzanie reklamacjami

Cel

Budowanie i wzmocnienie świadomości jakościowej w firmie produkcyjnej.


Czas Trwania

60 minut

Zakres

  • Metodologia rozwiązywania problemów: narzędzia jakości wg normy IATF 16949:2016
  • cykl PDCA
  • G8D – sekwencyjny plan działań

Forma szkolenia

Szkolenia prowadzone są w formie webinarium za pośrednictwem platformy Zoom. Niektóre webinaria będą częściowo rejestrowane (forma video), a dostęp do nich będzie możliwy poprzez naszą platformę.

Obok szkoleń otwartych wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom firm z pakietem szkoleń zamkniętych, których program oparty jest na wnikliwej analizie potrzeb danej firmy i ukierunkowany jest na jej pracowników. Niektóre szkolenia będą prowadzone w formie cyklu webinariów.

Profil Uczestnika

Szkolenia zaprojektowane zostały dla kadry kierowniczej wyższego i średniego szczebla, pracowników działów jakości, a także pracowników operacyjnych oraz wszystkich zainteresowanych tematyką.

Certyfikaty

Po ukończeniu cyklu szkoleń uczestnik otrzyma rejestrowany certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu wprowadzającym do tematów z branży motoryzacyjnej, wydany przez QSense.


Terminy

CZWARTEK | 18.06.2020
GODZINA | 10:00

Formularz zgłoszeniowy

Ten formularz jest nieaktualny – szkolenie już się odbyło.